Remarketing

Tas ir veids, kā uzrunāt auditoriju, kas par jūsu produktu vai pakalpojumu jau ir interesējusies, bet nav notikusi konversija – nav noticis pirkums. Tāpat kā fiziskā veikalā, klienti apskata, izvērtē un salīdzina preces starp veikaliem vai pakalpojuma sniedzējiem, tā pat tas notiek digitālā vidē. Tikai šeit jums ir iespēja sekot potenciālam klientam ar savu produktu vai pakalpojumu arī tad, kad viņš ir “pametis” jūsu veikalu. Remārketings ir salīdzinoši draudzīgs veids budžetam kā par sevi atgādināt, jo auditorija jau ir “silta” –  auditorija, kas jau ir interesējusies par jūsu piedāvājumu. Nereti svarīgi ir izveidot citādāku uzrunas veidu, vizuālu materiālu, lai konvertētu potenciālu klientu par klientu, izmantojot remārketingu. 

Kā izskatās sadarbība ar mums:

  • mērķu definēšana, tirgus izpēte – visa pamats, lai uzsāktu sadarbību, saprotam jūsu nozari, specifiku un mērķus;
  • konkurentu izpēte – īpašs uzsvars tiek likts uz šo, lai saprotam, kas ir tie klienti, ko papildus būtu iespēja piesaistīt jums;
  • mājas lapas izpēte –  konstatējam nepilnības, kas var negatīvi ietekmēt reklāmas efektivitāti. Ieteikumi, kas būtu svarīgi uzlabot vai ieviest mājas lapā, vai jau reklāmas kampaņas laikā, balstoties uz iegūtajiem datiem;
  • uzstādam vai pieslēdzamies pie esošā Google Analytics – dati, dati un vēlreiz dati, kas palīdz saprast, kur esat, un ko darīt, lai nonākat turp, kur vēlaties būt;
  • izveidojam mērķus Google Analytics rīkā – iespējams saprast un analizēt reklāmu efektivitāti, kuri atslēgas vārdi nodrošina visvairāk pasūtījumu, ne vien pētot klikšķus, bet arī apmeklētāju vēlamo darbību mājas lapā;
  • svarīgu uzstādījumu iestatīšana – Facebook Pixel uzstādīšana, Google Tag Manager uzstādīšana, citi svarīgi iestatījumi;
  • savienojam Google Ads un Analytics –  kas palīdz iegūt plašāku informāciju par mājas lapas apmeklētājiem, kuri tajā nokļuvuši, uzklikšķinot uz Google reklāmas. Iegūto informāciju izmantojam analīzei, lai veicinātu reklāmas efektivitāti;
  • atlasām un sagrupējam remārketinga atslēgas vārdus – izpētām un izvēlamies stratēģiskos atslēgvārdus, kas nodrošinās potenciālo klientu atkārtotu pieplūdumu jūsu mājaslapai vai reklāmas sekošanu klientam;
  • reklāmas ziņojums –  izveidojam reklāmas ziņojumus, kas uzrunā un stimulē potenciālo klientu vēlreiz nonākt jūsu pārdošanas lapā; 
  • atslēgas vārdu, kampaņu, auditorijas, ierīču, atrašanās vietu analīze un optimizācija –  pieņemam lēmumu par efektīvo atslēgas vārdu, reklāmas ziņojumu turpmāku izmantošanu un lielāka reklāmas budžeta novirzīšanu to izmantošanai vēl lielākā apjomā. Pēc kampaņu analīzes notiek to optimizācija ar mērķi palielināt reklāmas efektivitāti;
  • jaunu atslēgas vārdu meklēšana – lai varam remārketinga reklāmu parādīt pēc iespējas vairāk klientu;
  • komunikācija – regulāra komunikācija ar klientu. Informējam par svarīgākajām niansēm un atbildam uz jautājumiem. Tikšanās reizi nedēļā;
  • atskaites – atskaites reizi mēnesī.

Sazinies ar mums

Aizpildi zemāk esošo formu, un mēs sazināsimies ar Jums!